zondag 6 juli 2014

6 juli 2014

Goedemorgen!

Een speltpannenkoek met kaas, mosterd en spinazie.

En ondertussen maak ik een heel lang plog.

Luie zondag, beetje hangen en liggen.

Zo!
Ik ben toch weer fris en fruitig, moet ook wel want Dochter moet opgehaald worden.

Donkere wolken en 25 graden.

Ahhhh wat een schatjes.

Hooooi!

Naar je zin gehad?

Goed zo!

Thuis maak ik stamppot met zoete aardappel.
Inspiratie deed ik op bij Foodgloss, maar ik maakte hem dan wel weer op mijn eigen manier.
Zo ben ik hè, lekker eigenwijs.

Lukt het een beetje?

Ondertussen komt er nog een buitje voorbij zetten.

Kijk maar.
Wat een weerpraatjes vandaag trouwens.

Terug naar het eten.
Wat eruit ziet als iets dat al eerder is gebruikt.

En daar is Dochter het mee eens.

Niet te doen die stamppot.
Volgens Dochter dan hè.
Wij vonden hem heerlijk.

En als dank, omdat ik zo smerig heb gekookt, krijg ik een lekker snoepje.

De allerlekkerste uit de zak, dat dan weer wel!
Als Dochter had geweten dat we de stamppot morgen weer eten, had ik het vast niet gekregen.

De rest van de avond doe ik dingen waar ik geen meter mee opschiet.

En als ik mij dat dan eindelijk besef, doe ik snel nog wat dingen die eigenlijk voor morgen op de agenda staan.
Kan ik toch nog met een tevreden gevoel slapen.

Truste!

1 opmerking:

  1. Wow, wat was het een slecht weer bij jullie. Wij hebben wel een beste bui gehad, maar dat haalde het niet bij dat van jullie.......

    BeantwoordenVerwijderen