donderdag 31 juli 2014

30 juli 2014

Ziet u hoe moeilijk Meneer T het heeft met wakker worden?

Zo moeilijk voelde ik mij ook.
Ik werd weer eens wakker met mijn nekwervels op een plek waar ze niet horen.
Moet duidelijk nog wennen aan mijn kussen-op-maat.

Ik eet nog wat van Zaagmans' pasta.

Ik sleep mijzelf een beetje de dag door.
Af en toe buiten en dan weer binnen.

Het zonnetje helpt vandaag ook al niet.

Daar heb je Zaagmans weer.

En een zak met ijs.
Kijken of ik mijn wervels nog even de andere kant op kan duwen.

Meneer T helpt daar graag bij.

Uhmm, dat is mijn kussen-op-maat.

Zaagmans probeerde iets gezonds op bed te toveren, maar dat lukte niet echt.
Kunstmatige troep was dat zeg.

We kijken nog wat naar het journaal...

En dan gaan we lekker slapen.

Truste!

1 opmerking:

  1. hé getsie wat een ellende met die wervels......hoop dat ze snel weer op hun plek gaan zitten. Kan de fysio je niet helpen? Sterkte...

    BeantwoordenVerwijderen