zaterdag 26 juli 2014

26 juli 2014

Goedemorgen.

Zucht, kom maar op met die koffie.
Ik baal nog steeds dat de vakantie alweer voorbij is.

Ik blijf lang in bed liggen, mopper, klaag en zeur.
Ben een beetje behoorlijk mijn plek kwijt.
Huis verkocht, geen zicht op een nieuw huis.
Spullen in moeten pakken.
Maar niet weten waar je gaat wonen.
Ik ben eigenlijk best een beetje behoorlijk van slag.
Zo van slag, dat het zelfs Dochter opvalt en even naast mij komt zitten.
En dan voel ik mij meteen schuldig.
Hup, mijn bed uit en niet zo zeuren, er zijn wel ergere dingen.

Meneer T voelt zich overal thuis, als er maar een beetje zon is.

Mijn klaagmodus is nog niet uit....Sta ik dan weer, op mijn oude vertrouwde plek.

Laten we de wasmachine maar weer eens vullen.

Ach ja joh, zet gewoon meteen de herfst aan.

Ik ben dan misschien knetterdepressief teruggekomen van vakantie, opgeven doe ik nog steeds niet.
Vanavond gaat de bbq aan, hoe dan ook.

Ik wacht ondertussen wel met een boekje.

En met een gezellig gesprek met Sweaterman.

De fik erin Zaagmans!
En rap een beetje.

Die man kan toveren zeg.

En de rest van de avond breng ik al mokkend door achter mijn pc.
Deze treurwilg moet maar eens gaan slapen.

Truste!

2 opmerkingen:

  1. Awww... Komt goed, ik weet het zeker! En anders komen jullie gezellig bij ons in Zweden wonen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat je je zorgen maakt omdat je nog geen woning hebt kan ik me goed voorstellen hoor en zeuren mag, is af en toe echt lekker en chocolade erbij helpt echt :-)

    BeantwoordenVerwijderen