woensdag 2 juli 2014

1 juli 2014

Goedemorgen!

Wat zullen we eens gaan doen vandaag?

Ik begin denk ik met het aanzetten van de wasmachine.

Druk, druk, druk.

Ik ook...

Keurig.

Wachten op mijn afspraak.

En rap weer terug.

Ontploffing in de magnetron.
Die ei-dingen werken voor geen meter.
Maar als het dan wel een keertje werkt, is het superlekker.
Dus trappen we er elke weer in.

Beetje van dit...

Beetje van dat.

Zomerfruit <3

Dan ook maar even buiten genieten van de zon.

Ik zou ook in deze stoel kunnen gaan zitten, maar daar ben ik te ongeduldig voor.

Deze hier heeft heel veel geduld als het om stilzitten gaat.

Mooie wolken.

Elke keer als ik dit doosje pak denk ik aan haar.
Anijs <3

Oh, het was al weer op.

Hier was het geduld vandaag een beetje op.

Kijk nou!
Ik kreeg een weckpot.
Nou ja, een kiempot.
Leuk!

En we kletsen en we kletsen.
En daar krijg je dorst van.

Uhh, Zaagmans?
Koffie?

En toen was de dag alweer voorbij.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten