woensdag 25 juni 2014

24 juni 2014

Goedemorgen.

Vandaag een grijze maxirok.

Koffie in de zon met een mini wespje.

Ach, als de zon dan toch nog schijnt, gooi er dan nog maar een smoothie in.

Saotosoep in de maak.

Zaagmans heeft vandaag studiedag.

En ik heb een groeneblaadjesdag.

En weer onderweg.

Kssst!

Ik kom heel veel van dit soort slootjes tegen.

En dit huisje, wat het uiteindelijk toch niet is.

Dan nog maar een rondje kringloop.
Ja, zo kan je het ook verkopen.

Terug naar mijn soep.
Met wat aanwijzingen van Meneer T.

Eet smakelijk.

Jij ook!

We hebben zo yoga, maar dat doe ik toch liever in een broek.

Zelfde kleur, zelfde houding, maar dan met een broek.
Men, hoe doe ik het toch elke keer weer.

We gaan.

Wat een mooie pijl, uhh kaars.

Wat een lenig kind heb ik toch!
Een lelibel.
Uhh libelle.

Ik gooi de bal...

En Dochter probeert hem te vangen met haar mond.

Wat zullen we nu eens gaan doen?

Wat dacht je van een massage?
Die heb ik wel verdiend.

En daarna luisteren we heerlijk in het donker naar een verhaaltje.

Tijd om naar huis te gaan en lekker te gaan slapen.

Truste!

2 opmerkingen: