woensdag 11 juni 2014

10 juni 2014

Goedemorgen!


Ontbijt voor Dochter.

Ontbijt voor mij.

En ontbijt voor...

De eenden.

Ik verschoon het bed.

En poets het huis.

Beantwoord mails.

En net als ik even naar buiten wil, zie ik dit...

Dan maar wat eten bouwen in de schone keuken.

Die er na een kwartiertje ongeveer zo uitziet.

Ik maak rode linzen curry.
Dat zag ik bij Nelleke.
En zij had het dan weer Hier vandaan.
Het smaakte goed, maar ik miste toch nog wel wat groenten.
Volgende keer wat mee gaan rommelen, maar het is zeker een heel goed basisrecept!

Een regenboog!

En heel veel wolken.

Tijd om naar yoga te gaan, geen idee waarom Meneer T denkt dat hij daar ook moet zijn.

Opschieten want we zijn een beetje laat.
We hadden op het laatste moment nog te maken met een sterfgeval in de familie.
De muis van Dochter.

De yogaruimte ziet er vandaag weer anders uit.
Veel meer ruimte zo.
Leuk!

We doen allerlei leuke oefeningen samen.

Fijn om te zien en te merken dat Dochter de oefeningen die we samen doen met ons lichaam het meest prettig vindt.
Fijn om dit zelf ook terug te kunnen zien op de foto.

Daarna bekogelt Dochter mij met een paar rotsblokken.
Daarna legt Dochter heel voorzichtig een aantal stenen op mijn lichaam.

Heel grappig om te merken dat je na een tijdje niet meer weet hoeveel stenen er op je lichaam liggen.
Ze worden één met je lichaam.

En hier was het mij allemaal om te doen vandaag.
Een massage van Dochter.

Ok, vooruit, zij krijgt er ook één.

Aan het einde van de les krijgen wij, heel verantwoord, wortelchips van Wendy.
Want zo gaat dat met yogajuffen, die eten alleen maar gezond.

Dochter kan er wel wat mee.

Zaagmans ook.
En ik had ze natuurlijk alweer op voor ik een foto kon maken.
Dankjewel Wendy.
Voor ons nooit meer echte chips.
Alleen nog maar deze.
Geintje ;)

 Kom, gaan we naar huis.

Ik slurp nog een yogi thee met een heel yogi gedachte.

Truste!

4 opmerkingen:

  1. Dochter kijkt ook echt heel relaxt op de laatste foto...mooi om te zien..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat viel mij ook al op- wat een open, ontspannen gezicht je dochter heeft na de sessie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige foto van je dochter.
    Fijn dat het fijn was met yoga....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die curry ziet er zeker goed uit, ga ik ook maken binnenkort.

    BeantwoordenVerwijderen