dinsdag 6 mei 2014

5 mei 2014

Goedemorgen.

Jammer dat je dit niet kan blenden, ben zo slecht in eten als ik net wakker ben.
Het liefst heb ik alles uit de blender voor 12 uur.

Kom, ik trek eens wat kleding aan.
Wat gaan we doen vandaag?
Het is tenslotte Bevrijdingsdag vandaag.
Ik voel mij alleen niet zo vrij vandaag.

Eerst maar eens een schoon bed.

Dat kan best op Bevrijdingsdag.

En nog wat krachtvoer door een rietje.

Ik doe echt heel veel van dit allemaal.

Maar wacht eens even, het is toch Bevrijdingsdag?
Stop daar eens heel rap mee Wendy en ga eens vrij zijn.

Menner T, ouwe gevangenisbewaarder, geef Piet eens wat ruimte.
Je weet wel, Bevrijdingsdag.

Ik ga dus heel vrij met een bakje chips naar buiten...

Hmmm, ik zou de deur uit kunnen gaan, maar dat kan niet omdat Dochter niet mee wil en niet alleen thuis kan blijven.
De rest van Houten is aan het werk, of viert vrijheid.
Ik vier dat mijn huis schoon is...

Nou, ik ben wel uitgefeest hoor.
Terug naar de orde van de dag.

Wasgoed vouwen.

Op zich ook een feestje waard...
Ja.

Nou en terwijl ik zo een beetje mijn vrijheid stond te vieren, bedacht ik mij dat ik ook nog een maaltijd moest bouwen.

Een lichte, want we gaan vanavond naar yoga.
En winden laten terwijl we gestrekt staan...
Nou ja, laat maar ;)

Dochter eet het met ketchup.

En?
Is het te doen?

Deze is ook goed te doen trouwens.

Ik drink nog een kopje Yogi thee buiten om alvast in de juiste sfeer te komen na deze te gekke feestdag.

Matje mee.

En we zijn vertrokken.
Hier nog niet zo zen.

Kijk!
Het oude schooltje van Dochter.
Men, wat mis ik die tijd soms.

Zaagmans is al redelijk zen.

Kijk, zo voel je, je als je klaar bent met yoga.
Lekker zweverig.

Ik zie er dus heel zen uit.
En zo voel ik mij ook.
Met mijn voeten op de aarde.

En daar past best een stukje pizza bij!

Truste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten