maandag 5 mei 2014

4 mei 2014

Goedemorgen.

De dag loopt nu al anders dan gepland.
We zouden de verjaardag van Sweaterman gaan vieren, maar hij belde een uur van tevoren af.
Was iets met motoren en schijnbaar leuker om de dag mee door te brengen.
Dus wat gingen we nu dan verzinnen?
Niet heel handig met Dochter.

Eerst de vlag maar eens halfstok.
Boze mensen over dat het pas om 18:00 mag.
Ik herdenk de doden vandaag de hele dag ok?

Wat zie ik daar?

Oh, dat is Meneer T.
Die gaat ook gezellig mee.

We gaan richting Amsterdam.
Beetje wandelen en wel kijken wat we onderweg tegen gaan komen.

Door de tunnel.

Langs leuke huisjes...

En bootjes.

Beetje wandelen.

En dan toch echt door naar Amsterdam.

Alweer door de tunnel.

Nah!
Wat zie ik nu?

Motoren!
En nog wel op Sweaterman zijn verjaardag!

Kom, gaan we wandelen Meneer T.
Beetje tegen struiken aan plassen als een echt hond.



Kom nou!



Fijn van Amsterdam, er is altijd wel een supermarkt open.
Ben trouwens niet met deze knul op stap hoor.
Ik ben met mijn eigen Zaagmans, die liep even buiten beeld, ik liet mijn zonnebril in bijna duizend stukjes vallen en Zaagmans was hem even aan het reanimeren.

Opzoek naar rijstsiroop en thee.
Je zal het maar nodig hebben op zondag.

Hier halen we een paar pizza's
Vaste prik voor Dochter.

En ik wacht dan altijd met Meneer T in de auto.
Ook vaste prik.

En zoals altijd rijden we dan hierheen.
Hier komt Dochter weer bij van de drukte.



Pizza!
Maar dat had u zelf ook al geraden, denk ik.

En een heel gezonde natuurlijk.
Bestaat dat eigenlijk?
Een gezonde pizza?

Ik ben er blij mee.
En geen foto als ik een hap neem alsjeblieft.

Wel dus.

 Tijd om de benen te strekken.

En dat kan natuurlijk best zo.

Zaagmans springt even in de boom.

Hooi!

Hij vindt het toch een beetje eng...

Meneer T komt je redden!

Rustig doorademen.

Ja goed zo, langzaam naar beneden.
Dochter zet alvast een filmpje van je op Facebook.

En spring!

Dochter laat wel even zien hoe het moet.

Kijk!
En dan zorg je ervoor dat je met je hoofd eerst op de grond terecht komt.
Oh, ja.

Nou, dáág boom, bedankt voor het spelen en tot snel!

Door de tunnel weer naar huis.
Heel logisch, want zo zijn we er ook gekomen.

We zijn natuurlijk stil om acht uur.

En kijken daarna Soof in bed.

Truste!

4 opmerkingen:

  1. Rijstsiroop? Als limonade? Als zoetmiddel?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet eruit als een relaxte dag. Leuk, je Amsterdamfoto's, toevallig ook in mijn oude buurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Typefout:)
    Rijstroop.
    Gebruik ik vaak als zoetmiddel.
    Probeer gerafineerd suiker uit ons eten te houden.
    Probeer zei ik, heb vandaag ook een zak Engelse drop op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Esther, mis je Amsterdam niet heel erg?
    Ik vind het zo'n fijne stad.
    Zou er alleen nooit kunnen wonen met Dochter

    BeantwoordenVerwijderen