dinsdag 20 mei 2014

19 mei 2014

Goedemorgen!

Maandag wasdag.

Gelukkig kon ik ook nog wat schone kleding in mijn kast vinden.

Ik maak alvast het terras zitklaar.
Kom maar op met de zon.

Snel nog even wat huishoudelijke dingen doen.

En ik maak alvast het avondeten klaar.

Hè Zaagmans, wat heb jij daar in je hand?

Huh?
Net was het nog geel.

Hmmmm...

Oh, je eet een ei.
Ik snap het.

Ik ga op pad, foto's maken bij kinderyoga.

En wij rijden achter een heel stoere auto.

Ik ben weer in mijn oude woonplaats en ren nog even de supermarkt in om een pakketje weg te brengen.
Gek hé, vroeger haalde je gewoon melk in de supermarkt.

Blijft als thuis voelen...

Yes, ik mag beginnen.

En hier zijn alle kinderen alweer naar huis.

Wat kan je van een berg kinderen energie krijgen zeg.
Ziet u het aan mijn gezicht?
Maar, het was wel fijn dat ze allemaal een eigen papa en mama hadden die ze weer keurig mee naar huis namen.

Ook ik ga weer keurig naar huis.

We eten buiten een lekker soepje.

En een bakmetlava.

Nog even onderuitgezakt in de zon.

En hier probeert Zaagmans de stoere man uit te hangen.
Verkeerde kleur gieter, Zaagmans!

Kom we gaan!

Alweer naar yoga, maar nu voor onszelf.

Alle energie stroomt weer de juiste richting op en de zon is alvast naar bed.

Wij ook dan maar.
Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten