zaterdag 17 mei 2014

14 mei 2014

Goedemorgen!

Wat een goed begin van de dag.

Ik sta al klaar om aan de dag te gaan beginnen.
Nou ja, ik sta klaar om naar fysio te gaan.
Op een voor mij onmogelijk vroeg tijdstip.

Rap op de fiets dan maar.

En na een half uurtje op de tafel te hebben gelegen, op de fiets weer terug.

Ik voel mij een beetje gebroken...

Even kalm aan dus, plog maken.

En nog wat gemiste uitzendingen terugkijken.

Hmmmm, het trekt echt niet weg.
Mijn nek en mijn hoofd voelen vreselijk aan.

Gelukkig, daar is Dochter.
Genoeg afleiding weer.

Ik eet nog een restje van gisteren.
Blijft lastig terugvinden die asperges hè.

Ik lijst deze nog even in voor bij Dochter op haar kamer.

De PB-er van Dochter is er ook weer.
Ze gaan een stukje fietsen.

Ik ga even met Zaagmans mee naar Woerden om wat hout op te halen voor een salontafel.

Vers eikenhout.

En rap weer naar huis, mijn wervels doen inmiddels zoveel pijn dat ik bijna de hele auto onder spuug.

In één rechte lijn naar boven.

Naar bed.
En alleen nog maar liggen.
Ik heb last van vocht tussen mijn bovenste nekwervels, dat voelt echt als hel!
Liever migraine dan dit.

Gelukkig kookt Zaagmans voor ons.

En ga ik daarna slapen.
Nou ja, slapen.

Truste voor u dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten