zondag 11 mei 2014

10 mei 2014

Hè!

Kom jij eens heel rap je bed uit!

Ok.
Ik ben er al helemaal klaar voor.
Waarvoor precies?
We gaan een beetje kringlopen in Duitsland.

Ga je mee?

Eerst nog wat plassen.

We gaan!
Zaagmans?
Heb je in je broek geplast van de spanning?

Phoe!
Het is maar goed dat er verkeerslichten bestaan.

Ons favoriete plaatsje in Duitsland.
Je kan eigenlijk nooit verkeerd gaan.
Er zijn duizend en één manieren om er te komen.

Kringloop nummer 1.

Wat een rust hier.

Ik had deze echt bijna meegenomen.
Maar ik denk niet dat ik Zaagmans erin ga krijgen.

Op naar de volgende.

Spannende lucht.

Oh, volgens mij hebben we een rondje gereden.

Gelukkig!
Toch nog gevonden.

Zaagmans wil dit echt heel graag hebben.
Jammer dat we het huis er niet voor hebben.

Koffie bij Ome Henry.

En hier stopt ons kringloopavontuur al voor vandaag.
De meesten zijn al dicht.
Volgende keer beter lezen dus.

Dan maar een beetje overdekt winkelen.

Buiten blijft het nat.

Echt iedereen is op zoek naar Moederdag cadeautjes volgens mij.

Zaagmans zoekt alvast zijn Vaderdagcadeau uit.
Helaas schat, het gaat waarschijnlijk iets van klei en een asbak worden.

Ook niet gezellig winkelen.

Dit ziet er wel weer leuk uit.

Ik koop een paar nieuwe...

Hardloopklompen?
Komende week ga ik maar weer beginnen.
Moet toch een beetje meekomen met mijn buurtgenoten.
Echt iedereen lijkt hier hard te lopen.

Kom, we gaan wat te eten zoeken.
De camera is in de auto Zaagmans.
Hier!



Hallo glutenveld.

Hoi!

Speciaal voor Sweaterman!
Ik had het alweer in mijn mond voor ik er erg in had...
Zwijnenvet!
Brrrrrrrrrrr.

Heeul rap wegspoelen!

Njom Njom.

En go Zaagmans!

Nog een klein slokje dan...

En dan gaan we weer naar huis.

Moet tenslotte ook nog een keer een plog maken.

En wat lag er in de brievenbus op mij te wachten?
Een boek van Anoeschka.
Hoe lief is dat?
Vind ik echt zo bijzonder dat iemand de moeite voor je neemt dit met je te delen.
De deur voor je uit te gaan en het te posten.
Echt heel lief!
Ik ga met een glimlach slapen.
Echt.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten