dinsdag 8 april 2014

8 april 2014

<3 koffie.


En zoals gewoonlijk, weer iets groens.

Hier een Zaagmans met scheve tanden.

Dááág schat!
Veel succes bij de ortho.

Eindelijk is het weer eens koud vandaag.
Kan ik mijn poezentrui aan.
Oh nee, ik heb vandaag een gesprek op de school van Dochter.

Beter zo, anders nemen ze mij helemaal niet meer serieus.


Tussendoortje.

Hier een Zaagmans met scheve tanden en heel veel ijzer in zijn mond.
Jeugdig hoor!

Wortelsapje dan maar?
Vers van de Versapers.

Tijd om wat voor de lunch te maken.

De Spirelli doet het nog steeds leuk.
Zal deze lunch ook wel in een recept zetten.
Mocht u het leuk vinden, ik heb vandaag ook een recept voor speltbrood online gezet.

We zijn onderweg naar school voor een gesprek.
We proberen ook dit leuk op foto vast te leggen en dat ging ongeveer zo...

Je hebt er zin in, hè kind?
Dat zie je zo.

Raak niet in paniek...
Het gaat om een stenen konijn.
Maar hé, stenen konijnen hebben ook een ziel.
Iets met Antroposofisch onderwijs.

Na het gesprek hebben we mooi nog even de tijd om naar de kringloop te gaan.
Ik heb er sinds kort weer een missie bij.
Glazen en vaasjes zoeken voor plogloze Patty.

Kringloop?
Meurloop, zegt Dochter.
Groot gevoel voor drama.

En weer door naar de volgende.

Pas op!
Daar heeft een overledennietdouchendeviezemeneer aan gezeten.

Over een vieze meneer gesproken, ziet u hem?

Hoe noem je zo'n kastje ook alweer?

Ahhhhh :)

Nog even wat groente halen.

Pfff en echt in één keer ben ik het zat.

Moehoe!

Dat was lang geleden!

Andere supermarkt voor de yoghurt.

Pffffff, kunnen we gaan?

Witlof met ham en kaas.

En hoe gek ben jij op witlof?

Dat ziet er loffig uit!

Klaar om naar yoga te gaan.
Alwéér?
Ja, vandaag met Dochter.

We zijn een beetje laat.

En we komen een mooie regenboog tegen.

Wendy maakt het altijd zo gezellig voor ons.

Ik trek een mooie kaart.

En we trainen onze bijenrompjes.

Doe ik het een beetje knap?

Samen nog een bootje maken...
Maar het lijkt meer op een vrachtschip.

En als Wendy ons dan een verhaaltje heeft verteld, gaan we weer heerlijk ontspannen naar huis.
Namasté.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten