dinsdag 8 april 2014

7 april 2014

 Goedemorgen!
De dag begon heel zonnig en...

Groen.

En met een lampje dat ik brak tijdens het schoonmaken.

Toch zonde, want ik had onwijs mijn best gedaan om hem schoon te krijgen.
En nu lag hij schoon in stukjes op de grond.

Ik genoot van code geel vandaag.
Iedereen in paniek, code geel.
Maar geel en bedenk daar dat gele bolletje bij in de lucht.
Logisch toch?
Dus nu allemaal onthouden, code geel = een heerlijke zomerdag.

Ik deed heel veel van dit.

En toen ik klaar was kwam zij uit bed.
Even de keuken overhoop halen om wat te eten.

Dochter ging vandaag met Pb-er op pad.
Ze gingen vandaag met de trein.
En dat was best spannend!
Leuk om te zien dat ze samen steeds grotere stappen maken.

Ik ging ook een paar stappen maken.
Maar wel in een heel vreemde combi kleding.

Nou ja, het moet maar.

Op naar IKEA met bellende Zaagmans.
Nieuw lampje halen.

Voor het geval u vergeten was waar ik ook alweer naar onderweg was.

Het werd een bliksembezoek want Zaagmans werkte ook in de IKEA.

Wil je alsjeblieft met mij mee naar de kassa lopen?
Ja!
Ik wil.

We kregen van IKEA een nieuw lampje mee.
Wat een service.
Ik sloop, zij vervangen.
Beetje dezelfde service als je kinderen thuis van je gewend zijn.

Naar huis want Zaagmans moet nog wat doorwerken.

Code geel!

Code eten maken.

Ik kocht trouwens een heel leuk huisje voor Meneer T bij de IKEA.

Is weer eens wat anders dan een mandje.

En dat is helemaal niet zielig want als het erg krap wordt, kan gewoon de bovenkant open.

Code donderwolk.

Aan tafel!

Weer het bewijs dat ik de enige ben die hier normaal eet.
Zo eten we een Danoontje jongens.
Met een lepel.

En dus niet zo...

En ook niet zo.

Tijd voor brokjes.

Uitbuikende Zaagmans met telefoon.

Wij maken ons klaar voor yoga.
Ik heb heel vreemde yoga sokken.

Ik hoop dat Zaagmans zijn telefoon tijdens de yoga op de gang laat liggen.
Het is zijn eerste les.

Hier waren we alweer onderweg naar huis.
Helemaal zen.

En toen was het alweer kwart over elf.
Nog wat eten en dan zen naar bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten