vrijdag 4 april 2014

4 april 2014

Oh, dit is wel even wennen.


Hoe dan ook, ik trek gewoon mijn blote enkels aan vandaag.

School belt weer, Dochter moet opgehaald worden en heeft een time-out.
Volgende week woensdag mag ze weer naar school.

Ik kom de eerste baby-eendjes tegen.
Ahhhhh!
Hup, naar school, focus!

 Ondertussen krijg ik allemaal boze wegloopberichten.

Daar zijn we weer.
En ik neem Dochter weer braaf mee naar huis.

Goed, het is inmiddels alweer dik in de middag voor ik weer thuis ben.
Ontbijten dus.
Of lunch.

Leg jij even je telefoon weg?

Ja jij ja!

Fijn.

Aanvallen!

Ik bewerk samen met Beatrix een berg foto's.

Onder andere de foto's van ons huis.
Huilen toen ik ze bekeek!
Ik vond dat het over moest.
Wat voelde ik mij een kluns.
Uren kwijt aan schelden op mijzelf.
Makelaar vond ze wel in een woonblad passen.
Dus toch maar zo gelaten.
Tussen het schelden door heb ik ook nog een recept voor u online gezet.
En ik bewerkte nog wat bootfoto's en nog een keer klikken

Ik schraap wat restjes uit de koelkast.

En het lukt mij ook nog om er een soepje van te maken.

Dochter is het weekend uit logeren.
Daar vinden wij niks aan.
Dus slurpen we soep zonder een gedekte tafel.

Boodschappen halen dan maar.

Wat gaan we deze week weer eten?

Uitpakken...

En dan rap, Andy en Melisa kijken.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten