woensdag 30 april 2014

29 april 2014

Goedemorgen!

Wij gaan vandaag naar Duitsland.
Boodschappen doen en zo.

Ik dacht, maak een drankje dat bij mijn blouse past.
Best gelukt!

Proost!

Ik maak alvast de planning.

Dit gaan we dus doen vandaag.
Precies zo.

Dit wil ik vandaag eens een keertje niet zien.

En van dit juist weer heel erg veel.

Kom op, we gaan!

Kom ik zomaar in Duitsland een kringloopwinkel tegen.
Daar zijn ze tenminste nog leuk en betaalbaar.

Hier begint het gesodemieter met Dochter al.
Daardoor vergeet ik uiteindelijk nog de stoel.

Je kan hier helemaal los.

 Kost niks.

Dochter komt Polly Pocket tegen.
Kon ze vroeger echt uren mee spelen.

Ik koop bergen tafellinnen.
Voor echt helemaal niks.
Zo blij mee!

Dochter heeft er niet zoveel zin in en besluit uit te gaan dagen.

Zaagmans is de Sjaak.
Ik trouwens ook maar dan meer met woorden.
En Thank God, we ploggen en niet vloggen.

Zaagmans ondergaat het allemaal maar.


Maar wordt er eigenlijk doodmoe van.
Dochter niet, die lijkt er alleen maar energie van te krijgen.

Ze heeft een taak gekregen, dat helpt...

Heel even...

Niet openmaken!

Zaagmans zoekt steun bij zijn nieuwe beste vriend.

Komen jullie?

Oh, Zaagmans wordt nog even opgehouden...

Duurt het nog lang?

Zucht...

Duurt nog wel even...

Gatver, zegt Dochter, Meneertje Propper.
Propper, zei ze, ja.

Bij de kassa gaat het nog even door.

Is de energie al op?

Zaagmans probeert op te laden in een massagestoel.

En Dochter gaat nog even door.

Wegwezen hier!
Hé zegt Dochter, we zijn alweer vlakbij Ausfahrt.
En altijd als we de weg kwijt zijn, zegt zij, we zijn echt niet verdwaald hoor.
We komen hier altijd.
Kijk maar daar is Ausfahrt.

Ik laat Meneer T even uit.

En tijdens het boodschappen doen laten we Dochter even in de auto achter.
Tot groot plezier van Zaagmans ;)

Wat een rust in de supermarkt.

In de auto nog alles onder controle.

Meneer T ook tevreden?

Alle energie van vanmiddag is er nu wel uit.
Tijd voor nieuwe.

Ik ben ook wel toe aan nieuwe energie.

Lekker!

En ik dan?

Zaagmans is heel blij!
Appelgebak van de MAC.
Hebben ze in Nederland niet meer.

We zouden toch naar huis gaan?
Vraagt Dochter.
Uhhh ja, hoezo?
Ja, jullie rijden alweer naar Ausfahrt!
Zo zijn we heel laat thuis.

Rap naar huis dan maar.

En wie liggen er weer te wachten?

Water is aan de andere kant jongens.
Maar nu jullie hier toch zijn, passen jullie goed op onze auto?
Fijn!

Nou!
Wat een fijne dag!

Meneer T smeekt of hij erbij mag.

Nope!

Doe maar in je eigen mandje.

Heeul fijn zo!

En nu snapt Zaagmans ook wel dat het tweede gedeelte van de bank rap moet komen.
Nou ja, rap, we kunnen best wachten, maar ik denk dat hij er wel snel houten billetjes van krijgt!

Yahoo!
We kijken Roy Donders.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten