zaterdag 26 april 2014

25 april 2014

Koffie met zon, de dag kan niet beter beginnen.

Snel doen wat ik moet doen, kan ik daarna nog wat in de zon zitten.

Meneer T is vandaag jarig.
Vijf is hij geworden.
Hij weet het alleen nog niet want hij slaapt nog.

Zeg Meneer T, wist je al dat je...
Hmm laat maar, hij slaapt alweer.

Vierentwintig  graden gaat het vandaag worden!
Ik ben er op gekleed hoor.

Hè Meneer T, leuk dat je ook je bed uit bent gekomen.
Wist je al dat je vandaag...

Hmmmm hij is alweer weg.

Het is nog ochtend en ik zit al aan mijn eigengemaakte Red Bull.

Fijn hè Meneer T zo'n massage, die krijg je vandaag extra lang omdat je...

Ah, we zijn hem alweer kwijt, er kwam een hondje voorbij.

Deze kamer is dan eindelijk opgeruimd!

Beneden helaas nog niet.

Nee, nog niet nee.

Ik heb de woonkamer zo mooi als ik kon opgepoetst.
Zaagmans is een bank aan het halen.
Via Marktplaats gevonden.
Ik wist hier nog niet dat de bank nooit zou komen omdat hij helemaal niet compleet in de verpakking zat.
En hij voor niks een middag vrij had genomen.
En voor niks naar de andere kant van Nederland is gereden en er dus thuis pas achter kwam dat het verhaal niet klopte en dus weer helemaal terug moest.
Volgt u het nog?
Ik niet namelijk.
Prutsers!

Dankjewel weer voor het schone servies.

Hier ben ik zo'n beetje omgeklapt.
Ik vergeet af en toe dat ik wat aan mijn nekwervels heb en niet met alles moet gaan slepen in mijn eentje.
Dus, geen bank, geen boodschappen, een vrije middag weggegooid, niet lekker in de zon zitten buiten, geen bbq, geen koningsnacht en geen avondeten.
Maar ja, je moet niet alleen kijken naar wat je niet hebt.
Wat hebben we dan wel?
Migraine!
Heel fijn!

Wat ben ik toch blij dat ik niet honderd jaar eerder ben geboren.
Thank God voor uitzendinggemist.

Ik krijg van Zaagmans meloen en ham.

Maar wacht eens even...
Wat komt hier nu binnen?

Hiep Hiep Hoera!
Meneer T, je bent JARIG!
Een biologisch tartaartje voor jou.
Je vleesje heeft nog lekker in het gras kunnen rennen voor het in je maagje verdwijnt.
Gefeliciteerd!

Joe!
Geef mij nou maar het vlees!

Zal ik het anders zelf doen?

Oh, niet te doen zo lekker!

Lijkt geen einde aan te komen maar in werkelijkheid duurde dit ongeveer een minuut.
Dus, Meneer T, je at een biologisch tartaartje, mocht het je ontgaan zijn.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten