donderdag 17 april 2014

17 april 2014

Goedemorgen!

Nog steeds een ontploft hoofd.

De witte tulpen worden roze.

Ik heb een afspraak buiten de deur voor en met Dochter, dus nog even doorzetten.
Beetje make-up smeren en niemand die er nog wat van ziet.

Onderweg.

Eerst Dochter van school halen.

Hoi!

Vaste prik, eerst chocolademelk.

Toen er nog geen blender was.

We hebben er allebei geen zin in.

Als het gesprek is afgelopen breng ik Dochter nog even terug naar de klas.

Snel naar huis...

Kan ik nog een uurtje in het donker liggen.

Migrainepasta van Zaagmans.

En zoals altijd, eten we dat dan op bed.

We kijken nog wat tv.

En gaan dan lekker slapen.

Morgen is alles weer over.
Beloofd?
100% beloofd.
En dat weet ik dan weer zeker omdat het inmiddels al morgen is ;)


2 opmerkingen:

  1. Wow, dat jij nog zoveel foto's kan maken met hoofdpijn. Ik vergeet dat dan gewoon. Goed om te lezen dat je het weer doet, houden zo :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, bijna 48 uur migraine doet gekke dingen met een mens ;)
    Ik leef nog ;)

    BeantwoordenVerwijderen