zondag 13 april 2014

13 april 2014

Ik begon vandaag met een beetje puinruimen en een plog in elkaar zetten.

Dat ruimen lukte best.
Ploggen ging trouwens ook wel aardig.

Daarna maakte ik een heel knap schilderij.

Zaagmans vindt mij ongezellig.
En dat ben ik ook!

Maar hij kan er ook wat van.

Hoog tijd om wat met ons echte leven te gaan doen.
Ik heb tenslotte ook nog een plog die ik moet vullen.

U mag raden waar we naar onderweg zijn.

Utrecht!

Nog een keer de Dom omdat de wolken er vandaag zo mooi bij kleuren.

Winkel in...

Winkel uit...

Winkel in...

En nu is het genoeg!
Wat een leuk spel dit.
Alleen vragen wij ons af hoe het er dan uit moet zien, dat zoveel mogelijk eieren vasthouden op de gekste plaatsen van je lichaam.

Mooie grachten.

Zeg Zaagmans, wat doe jij daar op het bankje?
We zijn hier niet om te zitten.

Ik wil de stad zien.

Leuk hè.

Hmmm, hier kom ik best vaak.

En hier ook.

De zon doet ook flink zijn best.

IJsje dan maar?

Dáág zon, wij gaan ook wel weer naar binnen.

Voor een kopje koffie.

Ik heb een heel fijne plaid gekocht bij de HEMA.


HUH?!

Waar is iedereen gebleven?

Naar huis dan maar weer.

Nog steeds mooie wolken.

Tijd voor kaas, worst en bubbelwijn.

En ach, doe mij dan ook maar een dadel met roomkaas.

Maar dat ziet er knap uit.

Nee, dat gaan wij niet na doen.

Wij gaan een vakantie zoeken.

Ik wil u even laten zien hoe goed ik ben met Geraniums.

Je kan er ook heel makkelijk achter gaan zitten.

Slaap lekker hè!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten