donderdag 10 april 2014

10 april 2014

Goedemorgen.

Eindelijk mijn poezentrui aan.
Ik heb geen afspraken vandaag dus het mag gerust ;)
Het is een beetje vreemd deze week.
Ik verveel mij suf!
Normaal tijdens de week van mijn menstruatie heb ik vaak dagen achter elkaar migraine.
Niks helpt dan en als ik pech heb kan het zo tien dagen duren.
Sinds kort heb ik besloten tijdens die tien dagen een kruis in mijn agenda te zetten.
Geen afspraken.
Maar nu heb ik echt voor het eerst sinds ik ooit ben gaan menstrueren geen migraine gehad.
Men!
Dan val je in een gat ;)
De enige reden die ik kan bedenken hiervoor is een nieuwe aanpak van de fysio op mijn nekwervels.
Maar dat is gek omdat mijn probleem hormonaal is.
We zullen het zien volgende maand.
Vooralsnog ben ik super blij dat ik nergens last van heb.
Ik verveel mij alleen KAPOT deze week!
En ergens durf ik niks te plannen omdat ik nog steeds sta te wachten op een aanval en dat ik alwéér af moet bellen.
Volgt u het nog?
Hoeft niet hoor ;)

Schoon bed dan maar weer.

Iets groens.

En iets roze.

Serieus?
Alweer?

Ik maak pasta voor de lunch.

Klik voor het recept.

Hoi kind!
Fijn dat je er weer bent.
Dochter heeft een goede dag gehad op school.

Ik wapper nog wat met de was.

En Meneer T verveelt zich ook zo, dat hij er een scheve lip van trekt.

Cake bakken dan maar?

Met banaan en amandelspijs.

Pff wat een rotzooi.

Jij hebt zeker ook geen zin om dat op te ruimen hé?

Hmmm, dan nog maar een paar koekjes bakken.
Heb tenslotte echt tijd genoeg.

We gaan lekker.

Ook weer schoon, want, tijd genoeg.

Best gelukt!
Dat kan ook niet anders met zoveel tijd.

Soepje van gisteren smaakt vandaag nóg beter.

Is ie te doen?

Helemaal goed!

Wat ga ik nu weer verzinnen?

Koekjes eten dan maar?

Gatver!

Niet te doen die koekjes.

Wil jij dan met mij spelen?

Nope!

De rest van de avond hang ik onderuit en kijk ik wat ik normaal niet kijk, omdat ik het zonde van mijn tijd zou vinden.
Maar ja, tijd genoeg hè ;)

Maar morgen ga ik naar het Rijks museum!
Maar morgen ga ik naar het Rijksmuseum!
Want ik denk dat de migraine echt niet meer gaat komen.
Yahoo!

Truste!

2 opmerkingen: