vrijdag 14 maart 2014

14 maart 2014

Hmmm...

Dit is wel weer even wennen.

Maar ik trek mijn gezellige sokken aan en dan komt het vast allemaal wel goed vandaag.

Ja hoor, ik vond zelfs in één keer een setje kleding zonder te vloeken over dat ik helemaal niks in mijn kast heb en niet weet wat ik aan moet trekken.

En ik had zelfs een goede haardag!
Voor vijf hele minuten.

Ik had zelfs zin om wat op te ruimen.

Kijk maar.

En ik nam iets groens dat heel erg lekker smaakte.

Had zelfs de laatste speltpannekoek waar ik zo'n zin in had vannacht toen het eigenlijk niet mocht.

Het kon niet op vandaag en dat allemaal door de juiste sokken.
Wat jij Meneer T?
Ga je mee?

 En ook zo keurig naast mij wachten zonder dat ik een heel Zwanenmeer bij elkaar moest smeken.

Zelfs Zaagmans nam mij vandaag mee op pad!
Hij had een verrassing voor mij bedacht.
Ik had het alleen al geraden voor we in de auto zaten.
Ben zo goed in raadsels!

Ik kreeg een nieuw vakantiematras van Zaagmans.
Wij slapen op een medisch matras en als je dan ooit op een ander matras moet slapen tijdens je vakantie voelt dat aan als een spijkerbed.
Geeft je niet een heel uitgerust gevoel kan ik u vertellen.

Ze maken hier ook bootkussens en alle andere dingen die met kussens en matrassen te maken hebben.
Ik was meteen door het dolle en zocht alvast wat stoffen uit voor de bootkussens.



En toen was het alweer tijd om Dochter een weekendje naar de zorgboerderij te brengen.

De koeien staan zelfs alweer buiten.
Dochter en ik baalden dat we dat moment van naar buiten gaan hadden gemist.

Hoi.

Eerst Max gedag zeggen.

En we zagen zelfs al lammetjes.

Ik rende nog even de Action in, waar ik deze gezellige plu vond.

Er zijn mensen die bidden voor het eten,
Zaagmans zwaait.

Er zijn mensen die een toetje nemen na de maaltijd,
Ik kijk boos naar mijn telefoon.

Nog even de deur uit.

Mooi is het hier.

Hoi!

Ik ging deze gezellige winkel in.

Ik kocht niks, de mevrouw van de winkel nam niet eens de moeite om gedag te zeggen.
En daar heb ik een hekel aan.

Nog een kleine wandeling en dan nog een fijn wijntje en op tijd mijn bed zien te vinden.
Het was een fijne dag!
En dat allemaal door het aantrekken van de juiste sokken.
Dus, onderschat nooit de kracht van de juiste sokken en glimlach eens naar ze als u ze in de wasmand gooit.

Oh, het recept voor de koek staat dan eindelijk ook online ;)
Even naar de beginpagina gaan en daar staat het.
En anders even op recept klikken.

Truste.

7 opmerkingen:

  1. Ieh! Mijn bijgeloof komt meteen naar boven bij het zien van de paraplufoto: open nooit een paraplu binnen, dat brengt ongeluk. Maar jij had de juiste sokken aan, dan kan het wellicht wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb ook nog ergens van die teensokken liggen maar ik draag ze niet zo graag want het voelt zo raar tussen mijn tenen, haha ! Echt leuke spullen in dat winkeltje trouwens, dat zo'n niet nette mevrouw dat dan verpest hè ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Natasja, ik twijfelde ook of ik hem wel open moest doen, maar dacht he, wat kan mij nou gebeuren met die geweldige sokken :)

    @Miranda, ja jammer van zo'n mevrouw, ben er dan altijd wel klaar mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor het meegenieten van je plogs!
    XX GMT

    BeantwoordenVerwijderen