woensdag 5 maart 2014

5 maart 2014

Goedemorgen!

Gelukkiger kan je mij niet maken, koffie, zon en een stuk koek waar ik geen buikpijn van krijg.

Blijf je dit nu echt elke dag doen zo voor de spiegel?

Ik maakte geen groene smoothie want de spinazie was nogal rot.

 Dit, (dat gat in mijn poederdoos) schijnt geweldig te zijn in make-up land!
Ik zelf kan er wel om huilen.
Want nu moet ik bijna weer een nieuwe Chanel poederdoos kopen terwijl ik morgen ook nog geknipt en gekleurd wil worden bij Rob Peetoom en ook nog een nieuw jurkje wil dat past bij dit weertype.
Wat mij betreft om te janken dit beeld.

Gaan we...
Gaan we, naar buiten?
Beetje krokussen omver plassen?

Ik klap alvast een gedeelte van het terras uit.

Deze was erg goed al zeg ik het zelf.

We zijn onze twee trappen aan het opknappen.
Beter voor de verkoop van het huis, want niemand wil een trap opknappen.

Ik snap opeens niet meer zo goed waarom wij dit nu wel willen?
Bedoel, als je er heel hard overheen rent zie je er bijna niks van toch?

Ik trek alvast wat voorjaarskleding achter het schot vandaan.

We moeten naar buiten.
Veel te lekker weer.
Eerst nog wat mailtjes tikken .

Sapje uit mijn slowjuicer.

Ok, eet nooit haring uit een blikje!
Smerigste lunch ooit, ik wil er verder niks meer over kwijt.


Onderweg naar Hilversum.

Ik zoek een Spirelli.
En ik vind hem ook nog in deze winkel.
Met nog honderdduizend andere dingen die je echt niet nodig hebt maar zo leuk zijn.


Zoiets als deze drie.

:)

Heel zeldzaam moment dit.

En rap weer naar huis.
Dochter heeft last van de drukte.
Ze zegt, Mama ik kan echt nooit in Hilversum wonen, veel te groot.
En wij zijn een klein gezin.
Ons gezin is te klein voor een grote stad.
Is dat ook meteen besloten.

Woehoe!
Spirelli!
Morgen de hele groentewinkel leegkopen en groente draaien voor een heel weeshuis.

Zelfde als gisteren alleen dan nog lekkerder.

Meneer T heeft wat last van voorjaarskriebels en is alvast achter het raam gaan zitten.


Nog even een boodschap halen.

En door naar Zusje en Zwager.

Ik ging foto's maken van de konijnen van Zusje en Zwager.
Daarna deden ze expres de hele avond saai en bleven ze stil zitten.
Gewoon zodat ik niks had te ploggen.
En een lol dat ze erin hadden joh!

Truste!

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto van dat zeldzame moment!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Telkens als ik jouw stukkies lees denk ik: ik moet nodig gezonder gaan eten, dan word ik net zo mooi slank als zij. Maar bij jou heeft het ook nog met buikklachten te maken begrijp ik nu?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie opmerking van je dochter! Hilversum is trouwens best leuk (ben ik opgegroeid) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zou je niet eens wat recepten (van smoothies, sapjes, sauzen etc) willen delen? Het ziet er zo heerlijk uit allemaal en is een inspiratie voor mensen als ik, die gezonder willen eten!
    Groetjes, Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sindee ik bloos van je ;)
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd wel gezond heb gegeten, later kwam ik pas achter mijn darmklachten.
    Maar ik kan ook best snoepen hoor ;)
    Ik zal eens een dag ploggen met wat ik allemaal snoep.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Esther, Hilversum vind ik ook wel erg leuk.
    Mooie oude huisjes.
    Dagbesteding voor Dochter is ook in Hilversum dus dit is ook een goede optie.
    Weet jij al waar je heen wilt?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Krista, leuk dat je het vraagt!
    Vind ik altijd leuk om te delen.
    Ik heb wel aan de zijkant mijn van mijn site een kopje recepten staan.
    Ik had daar voorzichtig al wat geplaatst.
    Zal er nog meer plaatsen ok?

    BeantwoordenVerwijderen