vrijdag 28 maart 2014

28 maart 2014

 Goedezonnigevrijdagmorgen!

Spinazie met ei.

Daarna wat van dit met een slapende Meneer T.

Hier kom ik erachter dat ik de kabouters van de vakantie vergeten ben mee te nemen.

Dan meteen maar even strijken.

Ik kijk als een boer met kiespijn, maar ik vind strijken eigenlijk helemaal niet erg.
Kan vaak goed nadenken tijdens het strijken, als ik dan toch op één plek moet staan.
En eigenlijk komt ook nooit iemand je storen tijdens het strijken, nee veel te bang dat ze dan zelf ook zouden moeten strijken, gewoon voor een keertje.
Wil je tijd voor jezelf?
Ga op strijken.

Sapje uit mijn slowjuicer.

Ik kijk hoe Meneer T zijn zonnegroet doet.

Heel sierlijk!

En weer liggen in de zon.

De lavendel begint weer te groeien.
Heeft hij mazzel mee want anders was hij vandaag in de vuilniszak beland.

Lunch, restje van gisteren met wortel-appelsap.

Ik ruimde het terras op.
Alle niet levende groene, bruine dingen de vuilniszak in.
Zei toch dat de lavendel mazzel had.
Volgende week wil ik foto's maken voor de verkoop van het huis, dus alles moet opgeruimd worden.

Meneer T zegt dat het ok is zo.
Nog wat nieuwe planten kopen en wat leuke kussens in de stoelen en ik ben weer blij.

Ik haalde zelfs de stofzuiger nog door de woonkamer.

Daarna ging ik met Meneer T de zon in, alsof hij al niet bruin genoeg is.

Meneer T heeft besloten zijn nagels te laten groeien, hij wil er ook wel eens een kleurtje op.

Deze kreeg ik van Dochter <3
Elke tekening die ze maakt is voor mij.
Altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.
Bergen heb ik <3

Ik vind dat Zaagmans wel weer eens een keer mag koken.

En dat is hem goed gelukt.
Vis uit de oven.

Toetje Dessert.

Op naar het tuincentrum voor nieuwe planten.

Schattig ;)

Geef mij die camera maar even.
Dan plog ik wel voor je, kan jij lekker plantjes uitzoeken.
Goed idee, Meneer T!

Nou ja, dit is dus het tuincentrum en wat je er van ziet als je zo klein bent als ik.

Konijnen!

Ik zoek iets om mee te flossen.

Och ja, en een borstel voor mijn wilde manen is ook altijd wel erg handig.

Ik ken die benen...

Oh gut, kijk die ouwe zitten in z'n schommelstoel.

Maar goed, wat deden we hier ook alweer?

Ja, poesjes kijken!

Hé?
Of is het nou een koe?
Zal wel iets met kunst te maken hebben, daar begrijp ik toch nooit wat van.

Zouden ze hier wat te eten voor mij hebben?
Het ruikt echt heerlijk.
Oh, ze wil weer doorlopen.
Ze heeft echt nergens geduld voor.

Wat staat hij mij nou aan te kijken?

Ah!
Iets om tegen aan te plassen.
Ja, ik plas niet graag buiten.
Zij heeft mij geleerd binnen te plassen op een mat.
Vind ik net iets fijner, want plassen tegen een boom, dat is iets voor paupers.
Bovendien erg onhygiënisch.

Zullen we gaan?
Dit werkt nogal op mijn plasspieren.

Kom op nou, ga je mij echt zo op je plog zetten?
Daar gaat mijn imago.

Oh, deze kou werkt ook op mijn plasspieren.

Ik nam ook nog een paastak mee.

Kijk mij eens ijverig zijn.

Ja, serieuze taak, dat zie je zo.

Heel gezellig al zeg ik het zelf.

Truste!

1 opmerking: