maandag 24 maart 2014

24 maart 2014

Goedemorgen!

De dag begint zoals altijd met koffie.

Daarna lopen we de stad even in.

Ik zoek iets groens wat ik zo op kan eten en waarvoor ik niet eerst in de keuken hoef te staan.

Dat valt hier niet echt mee kan ik u vertellen.

Oh, ik <3 GAP hoor.
Kan er echt nooit aan voorbijlopen als ik in Frankrijk ben.

Nog uitverkoop ook!

Beetje buiten lopen.

Beetje winkelen.

Ook in Frankrijk zijn ze gek op ploggen.

Je komt Zaagmans echt overal tegen.

Heel normaal hier in een winkelcentrum, verschillende pleinen met WIFI en oplaadpunten voor je telefoon of tablet.

De zon doet vandaag ook weer mee.

Ik zou dit meisje in haar vleeskleurige broek graag vertellen dat het lijkt alsof ze in haar blote bips loopt.
Maar mijn Frans is niet zo goed.
Zeg maar gerust, helemaal niet.



Hier koop ik heerlijke koekjes.
Als ik bij de kassa kom blijkt het dat er minstens bladgoud in verwerkt is.

Geheel in stijl haalt Sweaterman een stuk glas uit zijn oog.
Of zijn lens uit zijn hersenpan.

Koffie!

Ik ben er aan toe.

Nog maar wat wandelen.





En een heerlijke salade gevonden.

Hier ben ik echt even intens gelukkig.
Citroentaart.

Kom, laten we nog even stil blijven staan bij de citroentaart.

Ben altijd erg onder de indruk van de Franse politie.
Weet eigenlijk niet hoe dat komt.
Denk altijd dat hij mij ieder moment zo neer zou kunnen maaien.

Onderweg om nog maar eens een hapje te eten.

We nemen vandaag maar de supermarkt.

 En weer terug naar het hotel.

Waar ik heel kalm mijn salade opeet.

Ik maak nog wat foto's met mijn goede camera.
Dus niet deze foto :)
Die zal ik van de week thuis nog wel eens ploggen.

Ik vind het koud en wil wel naar mijn bed.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten