maandag 17 maart 2014

17 maart 2014

Ik begon groen en met wat oefeningen.


Daarna deed ik heel veel van dit.
Ik was bloednerveus voor mijn afspraak van vanmiddag.

Ik krijg geen hap door mijn keel, dus dan nog maar een shake.

We zijn vertrokken...

Ik twijfelde of ik hier wel over wil ploggen.
Ik geef u de korte versie.

Ik heb jarenlang ondergewicht gehad en een niet heel makkelijk leven.
Dat kan je heel goed in mijn gezicht zien.
Rimpels en vouwen horen bij het leven, maar ik heb een paar deuken in mijn gezicht die mij elke dag weer helpen herinneren aan een lastige tijd.

Ik stel het al een paar jaar uit, maar nu zit ik dan in de kamer van de chirurg.
Wil niet meer na een leuke dag langs de spiegel lopen en schrikken van mijn vermoeidheid en de pijn en ondergewicht van toen.
Tijd om er dus wat aan te doen.
Alleen wel binnen mijn grenzen en dus ga ik informatie halen.

Gut, ik had Dochter mee moeten nemen!
Je kan hier ook een piercing boven je borstgedeelte laten zetten.

En weer naar huis, genoeg om over na te denken.
Voor de arts is het op dit moment nog een nee. Mijn stolling is niet helemaal normaal en mijn BMI nog steeds te laag.
Ik wil het wel heel graag laten doen, weet alleen nog niet of ik het bij deze kliniek laat doen.
Eerst mijn stolling goed uit laten zoeken.
Ik ga trouwens niet voor chemische vulmiddelen maar voor lichaamseigen vet dat uit mijn bovenbeen wordt gehaald.

En weer terug naar de normale dingen van de dag ;)
Boodschappen.

Dochter is ook weer haar bed uit.
Ze heeft een flinke griep te pakken.

Nog maar een keertje pindasoep dan.

Dochter doet even haar haar goed voor op de foto.

Zo gaat dat dus bij ons vlak voor we op de foto gaan ;)
Eerst een harencheck.

Vriend M met trui komt langs.
We gaan donderdag op vakantie maar hebben niks geboekt.
Sterker nog, we weten nog niet eens waar we heen willen.

Als de zon maar schijnt.
Maar die schijnt vanaf donderdag nergens meer in de buurt.

We proberen een route te plannen.
Frankrijk en een stukje Duitsland.

We proosten omdat...
Nou ja gewoon, omdat het maandag is en het kan.

We zoeken nog even door maar ik verveel mij al aardig.

Zaagmans moet er aan geloven, ik verveel mij!

Yup, nog steeds...

Het eerste deel van onze reis is geboekt.
De rest doen we morgen wel.

En ondertussen heeft echt niemand in de gaten dat er een konijn in de fik staat.

Ik vouw nog wat was en zou willen dat daarna de dag ook eens af was.

Truste.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind je stoer en prachtig en lees je plogs met veel plezier. Succes met die lastige beslissing, vertrouw op je eigen gevoel!
    Groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Marloes, dat is spinazie, banaan, kiwi en een beetje water.
    Goed te doen deze als je net begint.

    @Irene, Dankjewel voor je lieve reactie!
    Leuk om te lezen dat je hier met plezier meeleest.

    BeantwoordenVerwijderen