woensdag 12 maart 2014

12 maart 2014

De zon is al aan!

Meneer T nog even niet.

Groen in de zon.

Ik speel nog wat met mijn Spirelli.

Kijk nou!

Nog steeds blote-enkels-weer.

En dit kan je ook maken met de Spirelli.

Ik neem mijn blote enkels mee naar de tandarts.
Zaagmans en Dochter neem ik trouwens ook mee.

Dochter jaagt nog even een water-oentje het water in.

Dochter ook niet.


Zaagmans gaat voorop.

En Dochter volgt heel keurig.

Mijn oude winkelcentrum waar ik vroeger altijd kwam.
Dochter en ik vinden het nog steeds als thuis aanvoelen.

Op naar Amsterdam!

Hoi zegt Zaagmans.
Ik zeg oi, u ziet mij tenslotte maar voor de helft.

Dochter zegt even niks.

 Neem je tijd...

Ik vang nog wel wat zonnestralen en een groene stip op mijn jas.

Hoi Amsterdam, vandaag komen we geen pizza halen, maar een camera.
Een nieuwe voor mijn plog.



Ja, zo kan je de boot ook noemen.

Ik krijg uit het niets een hand op mijn schouder.
Wat lief!
Dank u wel.

Tadáááá, de nieuwe camera.

En we slijmbakken nog wat langs de gracht.

Hoi!
We komen snel op de koffie, heb nog twee kaarten liggen.

Geef mij zon!


Ik slurp de laatste stralen van vandaag op samen met deze fietsers.

 Meneer T fluit wat naar andere chicks, maar hij moet iets aan zijn versier-skills doen.

Ik wil nog niet naar huis.

Smakelijk!
En kijk haar eens blij zijn dat er vandaag niks groens op haar bord ligt.
Er is sowieso geen bord vandaag.

Ok, de stralen zijn op voor vandaag.
Rap naar huis.

Dit is mijn nieuwe plogvriend.

En nu ga ik lekker film kijken in bed.

Truste!

2 opmerkingen:

  1. Oh, dat is een fijne camera! Ik heb een soortgelijke van Samsung (en ook nog een spiegelreflex, en ook nog een simpele point en shoot van Nikon en het enige dat ik gebruik is mijn iPhone)

    BeantwoordenVerwijderen