zondag 9 februari 2014

9 februari 2014

Lekker lui in bed ontbijten.



We keken nog wat naar de tv.

Ik toverde nog wat lente in huis.

Keek naar nog meer sporters maar dan hier op het fietspad.
Elke zondag komen er wel een stuk of honderd voorbij lopen.

Sapje.

Lunch.



Kom!
Er is storm op het strand.
Jas aan Meneer T.

Dochter heeft er gelukkig ook zin in.

Ik doe mijn best om Meneer T niet weg te laten waaien.

Heerlijk zo'n scrub.



Glasvezel?

Meneer T heeft de hele middag zijn ogen dicht moeten houden.
Als hij dat had geweten was hij wel wat anders gaan doen op zijn vrije zondag vertelde hij mij.



Ok, geen bewerkte foto's op een plog.
Maar deze vier vond ik toch wel erg leuk ;)







 Had ik al verteld dat het stormde?

Visje halen.

Dat aten we in de auto want Dochter had voldoende prikkels op.
Geeft niks, ook lekker knus.

Toetje!
Nee, ik ga alleen!

Ahhhh,ik verheug mij op dit badzoutje.

En waar kan je dat het beste doen?

Dochter komt mij nog even bijpraten over de tunnels die ze gaat bestellen op internet voor haar oren.
Ik hoor de helft.
Geniet van mijn badzout dat naar honing en nootjes ruikt.

Meneer T wacht altijd naast het bad.
Heel braaf.

En nu duik ik lekker mijn bed in.
Morgen de wekker om kwart voor zes!

4 opmerkingen:

  1. Ja heel erg zelfs.
    Hij ligt het liefst dag en nacht in een fleece dekentje ;)

    Die van jou ook?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sjors gaat in deze tijd van het jaar niet zonder jas naar buiten en slaapt onder een dekbed. Heeft natuurlijk te maken met zijn Mexicaanse afkomst. ��

      Verwijderen
  2. Hahaha ik roep hier precies het zelfde.
    Laatst was hij uit logeren en toen heb ik voor ik ging slapen nog een app gestuurd met de mededeling dat hij echt onder het dekentje moest slapen omdat hij zich anders niet warm kan houden ;)

    BeantwoordenVerwijderen