donderdag 6 februari 2014

6 februari 2014

Goedemorgen!
Ik kreeg vandaag koffie op bed.



Deed mijn rendierenbroek aan.
Iedereen zeurt er maar over dat het geen echte winter is.
Nou zo lang ik nog niet rond kan lopen in mijn bikini is het nog steeds winter en draag ik mijn wollen broek.
Overigens kwam ik er vandaag achter dat het helemaal geen rendieren zijn maar eekhoorns.
Nu vind ik het dus meer een herfstbroek en twijfel ik of het vandaag nog wel kan.
Ik had een goede haardag en besloot dit voor u vast te leggen.

Ontbijt.

Beetje rommelen en schuiven in de woonkamer.

Wil al weken de kerstster weggooien maar Zaagmans zegt dat ik dan een plantenmoordernaar ben.
Dus dan durf ik hem weer niet weg te gooien.
Bang dat ik de plant dan toch pijn doe.
Ik weet zeker dat hij het gehoord heeft en vast tot het einde van de zomer blijft staan.

Ziet er toch veel leuker uit zo met het zonnetje?

Onderweg naar mijn afspraak.

En dit was het einde van mijn goede haardag.

Ik stopte ook nog even bij Zaagmans zijn werk om hem een gelukskoekje te brengen.

Kijk mij eens gaan!

Zaagmans had vandaag lunchcorvee...
Ik kreeg er zelfs nog eentje...

En weer onderweg.

Fysio.
Al mijn wervels weer terug op zijn plek laten duwen en kraken dus ik kan er weer een uurtje tegenaan.

Thuisgesprek voor Dochter.
Maar dit was wel één van de leukere.
Altijd fijn om haar op bezoek te hebben en de dingen tegen haar aan te mogen hangen.
Een frisse wind voor als je het soms even niet meer weet.
Fijn!

Zaagmans had dinercorvee...
Ik denk dat we dit gewoon niet te vaak moeten doen.

Als jij het niet lust mag ik het dan?

Ikea.
Wat moet je tegenwoordig ver lopen in Utrecht om bij de winkel uit te komen.

Wij vonden dit een mooie spiegel alleen ziet u daar nu helemaal niks van.

Zaagmans heeft rondjes om zijn ogen door het licht en dat wilde hij graag aan u laten zien.
Je moet de ander af en toe ook zijn momentje geven toch?

Ja hoor!
Zaagmans laat weer eens wat vallen.
Dit doet hij ongeveer drie keer per dag hoor dus we staan er niet meer zo lang bij stil.

Onderweg naar huis, lekker droog in de auto.

En nu ziet de kaars er zo uit....leuk gedaan Zaagmans maar dat gaat toch echt een nieuwe worden ;)

Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten