woensdag 5 februari 2014

5 februari 2014

Ik begon de dag vandaag met brokjes.



Niet voor mijzelf natuurlijk.
Ik nam iets van een rijstwafel.

+ iets groens.

Weet je wat ik nu heel fijn zou vinden?
Als alle troep is opgeruimd en ik een lekker schoon bed heb wat naar wasverzachter ruikt.

POEF!

Nog even een beetje hangen op de bank want de migraine van gisteren is nog steeds niet weg.
Dan komt er dus niet heel veel uit mijn handen.

Ja snoep, een hand vol ;)

Oh oh!
Wasmachinecrisis!
Hij draait niet meer.
Stress...
Nou ja eigenlijk niet maar dat leest wel zo leuk denk ik.

Zaagmans had er wel wat stress van maar dat was meer omdat hij achter de wasmachine bleef hangen.

Misschien kan Maria even naar de God van alle wasmachines mailen zodat dit exemplaar nog even niet naar de wasmachinehemel hoeft?

Helaas,
Niet gelukt.
Iets met kogels of zo.
En nee dan niet door de kerk.

Hoe dan ook, ik heb behoefte aan een gezond sapje.

Salade!
Ik heb al meerdere mails ontvangen met de vraag of ik wat recepten door wil mailen.
Leuk!
Ik zal van de week wel wat op het plog zetten.

Onderweg om onderdelen te halen voor de terminale wasmachine.

Dochter is jaloers.
Hoe krijgen ze die wimpers zo mooi dik?
Welke mascara gebruiken ze in hemelsnaam?

Even naar het kruuutvat om aan alles te ruiken.

En dus niet eten!

Opzoek naar dé mascara.

En toen maar weer onderweg naar Utrecht Centrum want de onderdelen waren er niet bij ons in de buurt.

Ik paste ook nog een paar van deze leuke jasjes bij de Hema maar ik raad u aan om deze ronde over te slaan.
Bij bijna alle jasjes trek je zo de binnenvoering eruit.
Jammer, ze zagen er echt leuk uit.

Nog even een rondje door de stad want Dochter had nog wat kleedgeld over.

Kleding uitzoeken voor Puberdochter is een serieuze zaak dat ziet u zo.



Uiteindelijk kwam alles toch nog goed en kon ze haar pasje helemaal leeg pinnen.
Goed zo kind!
Zo hoor het.

Zeker niks leuks voor mij meegenomen?

Meneer T heeft heel veel verstand van wasmachines en legt hier aan Zaagmans uit hoe hij dit het beste aan kan pakken.

Dochter op haar favo plek.

Ik doe iets loffigs.

En terwijl ik wacht op de loffige lof lees ik nog wat en drink ik heel ongezond cola en eet chips.
Ook heel verstandig zo vlak voor het eten.

Lof!

Hij doet het weer!

Dochter is heel blij met haar nieuwe broek en sokken.

Ik slobber nog wat thee.

Eet wat popcorn.

Doe net of ik de rotzooi niet zie bij Dochter op haar kamer.

En breng haar naar bed.

Nog een goed gesprek na een voor haar pittige dag.
Fijn afsluiten zo samen.

Fijn dat de wasmachine het weer doet hoor...
Maar ik heb echt geen zin meer om te vouwen.
Morgen weer een dag.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten