vrijdag 28 februari 2014

28 februari 2014

Nah!
Kijk zo gezellig.


Allemaal heel erg gezellig en lief, maar ik neem toch mijn mooie kopje ;)
Ik had dat nou eenmaal al zo bedacht voor ik vanmorgen naar beneden ging.
Kan niet opeens mijn koffie uit een glas drinken.
Ik heb de dingen nou eenmaal graag vooruit gepland.

Ontbijt.

Kijk, hier snap ik nou helemaal niks van.
Koopt Zaagmans gisteren deze leuke trui, trekt hij hem niet aan!
Waar wacht je op?
Waar bewaar je hem voor?
Tot het moment dat Pinksteren en Pasen op één dag vallen?

Hé hé, ik heb eindelijk iets gevonden om aan te trekken.

Pff elke dag weer die verzamelde troep van mij op het bed.

Via Hem kreeg ik deze foto.
Ik besloot dat de troep bij mij dus helemaal niks voorstelde en ik het bed vandaag dus ook niet ging
opmaken.

Ik legde een nieuw kleedje neer.
(Ik heb oplettende kijkers en die wil ik graag het idee geven dat ik mijn kleedjes regelmatig verschoon en dus heel keurig ben)
Nam nog wat rijst met lucht.

Sorry, ik kon het echt niet laten.
Ik laat zo de afwas staan als ik de deur uit loop maar het bed niet opmaken...
Ik ben er van overtuigd dat het gewoon onmogelijk is om daar diezelfde avond in te stappen en dan nog lekker te slapen ook.

Ik had een uurtje over en besloot mijn nagels te lakken.
Het duurde een half uurtje voor ik wist welke kleur ik nam.

Tadáááá!
In zijn nieuwe trui!

Zaagmans zegt dat we boodschappen moeten doen omdat de rest van de dag al vol zit.
Ik wil mijn nagels lakken!

Eindelijk na anderhalf jaar komt er eens een vogeltje in de buurt van het huisje.
Man man!
We hebben dan ook geen bomen in deze nieuwbouwwijk.
Denk dat deze het huisje via Funda heeft gevonden.

Dochter wilde er één.
Dan krijgt ze er één.
Ben benieuwd wat ze erop gaat schrijven.

Hoogtepunt van de week!

Je weet echt nooit welke je mag pakken.
Whoe!

Hans Hernia met zijn karretje.

Ik draag ook nog wat.
Chips!

Groot gevoel voor drama die Zaagmans.

Hoi!
Wat leuk dat je er weer bent.
Toen je er even niet was heb ik geoefend op mijn loopje.
Staat het?

 Sapje dan maar?



Lunch

Woehoe, een half uurtje gevonden!

Zaagmans wil mij niet rondrijden op zijn fijne steekkarretje.
Ik ben te zwaar zegt hij.
Tssskkk!

Onderweg naar school van Dochter.
Weer een gesprek.
Vaak hetzelfde.
Lijnen kort en recht houden.
Maar bezuinigingen en personeel te weinig, dus bijna onmogelijk.
Tja, ik heb thuis ook personeel te kort.

School.

Dag kind!
Leuk dat we je weer ophalen he.
Het is bijna weekend.
Fijn hé.

Hmmm nee dus.

Na het gesprek valt Dochter als een blok in slaap.
Het is tenslotte weekend.

Woehoehoehoe!
Hij zegt tadááá...
Maar dat hoort u toch niet.
Even naar mijn vrouwelijke kijkers...
Zijn jullie niet trots op mij?
Ha!
Ik heb er voor gezorgd dat die lelijke bruine dingen iets minder lelijk staan te wezen en nu wit zijn gespoten.
Ha!
Wie is hier de baas?
Nou?
Meneer T. 

Ik keek naar de documentaire, het kind heeft geen keus.
Wat een lastig verhaal.
Zelf willen wij ook graag pleegouders worden, maar je moet denk ik altijd in je achterhoofd houden dat deze dingen ook kunnen gebeuren.

Tijd voor luchtige dingen...
Hamburgers!

Met soep.

Beneden werden mega deals gesloten.
Iets met mannen en het verkopen van alwéér speakers.

Ik  vond het na meer dan een uur al geen mega deal meer.
Weet u wel wat het kost om mij hier meer dan een uur alleen te laten zitten op vrijdagavond?
Dat is echt niet af te kopen met een jurkje.

Meneer T baalt er ook van.

Sjonge!
Nog niet klaar?

Om het een klein beetje goed te maken moet Zaagmans mij de hele avond bedienen.

Truste!

2 opmerkingen:

  1. Vierkante burgers? Die zou ik dus echt niet kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie jubileum! En Mr T op die achterpootjes = schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen