maandag 24 februari 2014

24 februari 2014

Goedemorgen!

Weer een nieuwe week en een hoop rommel om mij heen.


Eerst maar eens wat groens.

De zon doet vandaag ook weer mee.
Gelukkig.

Troep op een vies bed.

Geen troep op een schoon bed.

We trekken weer onze wekelijkse kaart.

En ik neem nog wat roze.

Badkamer is aan de beurt en het bad moet weer eens van de muur af.
Je kunt in onze woonplaats namelijk het water met mes en vork eten.
Kunt u nagaan hoe dat zelfde water er dan op donkergrijze tegels uit ziet.

Ik heb daar trouwens iets op gevonden.
Babyolie op de muren smeren.

Voor.

Na...dacht zet een leuk beeldje neer.

 M'n lieve lastige lastpost Meneer T.


Wasjes draaien op zolder.

Ziet u dit?
Kijk eens heel goed...
Een dichtgeknepen oog.
En niet zo'n klein beetje ook!
Zon, zon, zon.
Ik las zelfs een stukje tijdschrift buiten.
Klein stukje want toen zag ik dit...

De plant van Zaagmans.
De plant die al 34 jaar oud is!

...

En dit bleef er van over na er een paar keer schudden.
Komt wel goed schatje...
Heus.

Ik liet mij weer eens vrijwillig inelkaar slaan bij de fysio.

Daarna kon ik niet zoveel meer en haalde frietjes.

Broodje kroket voor Dochter.

Onderweg naar Zusje en Zwager.

Hé, Zusje wat zie je er vandaag anders uit!

Oh, daar is ze al.
Herkent u die kleine vingertjes nog?

Gelukkig werd het toch nog een beetje gezellig.

We speelden zelfs een spelletje.

 Gek op spelletjes!

Ik wil alleen wel altijd winnen.
Zusje wil dat ook.
Oh, kijk mij eens gaan!

Ha!
Jij hebt verloren!

Zwager heeft gewonnen!

Meneer T gelooft er helemaal niks van en kijkt het nog even na.

Zusje probeert mij om te kopen met cola en dat lukt.
Het volgende potje laat ik haar winnen.

Kijk haar eens gelukkig zijn!

En nu weer rap naar huis.

Truste!

3 opmerkingen:

  1. Baby olie? Serieus? Ik woon in Drenthe en het water hier is vloeibare kalk, en heb ook zwarte badkamertegels (spijt! spijt!) Hoe maak je ze schoon?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn tegels zijn ruw.
    Die van jou ook?
    Ik ontkalk ze dan met een ontkalker of met azijn.
    Op laten drogen en met een doek baby olie erop smeren.
    Nachtje in laten trekken en dan blijft het wel een maand zitten.
    Heel soms zie je dan wat zeepstrepen maar die poets je weer met de vette doek weg.
    Helpt als een malle.
    huishoudmodusuit

    BeantwoordenVerwijderen