donderdag 20 februari 2014

20 februari 2014

Ik begon mijn dag heel sportief.

Met mijn kleding dan he.

Zie u die rotzooi achter mij op de kast?
Dat is de helft van zaagmans zijn speakers.
Of hij denkt dat ik het zo niet zie,
Of hij denkt, zo kan ze er toch nooit bij dus het ligt wel lekker veilig daar.
Ik denk het laatste trouwens.

Ik at de restjes van gisteren als ontbijt.
Op verschillende plogs (onder andere op die van haar) http://maanisch.com/plog-woensdag-12-februari-2014/#more-3471 lees ik dat het helemaal in is om zo je dag te beginnen.
Smoothie's zijn zó 2013.
Hij was alleen wel glutenvrij en de jam was biologisch en zonder toegevoegde suikers.
Nou ja, hoe dan ook, ik was al behoorlijk uit mijn comfort zone door mijn dag niet met groen te beginnen.
Op het groene bord na dan.

Ok, een roze dan?

Proost!

En dit is echt uniek!
Ze is niet van het roze en al helemaal niet van iets gezonds.
Want, zegt ze op het einde van elke zin, ik ben een Emo.
En dat is dan eigenlijk een goede reden voor alles.

Blij dat hij het zelf doet.

Wil ik de was ophangen....
Ligt daar de andere helft van Zaagmans zijn speakers.

Lunch...begint wat saai te worden zo.

Meneer T kent zijn eigen kracht niet.
Misschien toch een ander merk brokjes kopen.
(Ziet u daar achter het omgevallen kind ook nog een gedeelte speakers staan?)

De rest van de dag beng ik door achter mijn pc.
Iets met een indicatie en andere aanvragen.

Zullen we dan maar nog een keer gaan eten?
De regelmaat hier in huis is heel belangrijk voor Dochter maar bij mij komt het soms mijn neus uit.

Aan tafel dan maar?

Nah zegt Dochter, deze kip smaakt naar kauwgom.

Kijken of ik er bellen mee kan blazen.

Uhm ja ;)

Dit is heel zeldzaam hier!
Kan er dan ook heel erg van genieten.

Vriend M kwam nog even op bezoek.
Dit keer met een andere trui.
Ik kijk heel boos naar hem maar dat komt omdat Zaagmans alwéér op het verkeerde moment op het knopje drukte.
We bespraken namelijk net een lang weekend weg en daar heb ik super veel zin in.

Truste!

2 opmerkingen: