maandag 10 februari 2014

10 februari 2014

Ik begon de dag met een enorm, intens, waanzinnig, laaiend, tierend en overweldigend gevoel van PMS.
Nee het was geen gevoel van PMS.
Het was PMS.
En hoe!
Het liefst werd ik levend begraven onder mijn dekbed vandaag.
Maar helaas niemand wilde mij begraven en zelf was ik er echt te beroerd voor.



Dus keek ik een paar minuten naar deze meneer voor mij.

At ik iets waar je al helemaal geen energie van krijgt.
Maar groen was echt te groen voor mij vandaag.

Toen heb ik Meneer T maar begraven onder het dekbed.
Ik PMS, T PMS
Dochter is op maandag altijd thuis en ik denk dat ze daar vandaag van baalde.

Meneer T hield een oogje in het zeil voor Piet.
Piet heeft namelijk maar één oog.
En Meneer T twee heel bolle ogen.
Hier had ik dus geen zin in vandaag.

Gatver!
Hier in dus ook niet.

Er moest een kaart getrokken worden.

Dat gaat vast helpen vandaag.

Nou eerlijk gezegd... Vind ik wel dat ik een vrije dag heb verdiend.

Ik maakte een ei-banaan pannekoek.

Daar was ook al niks aan.

Maar ik maakte, ondanks mijn PMS, Dochter vandaag wel heel blij.
We bestelde samen tunnels voor in haar oren.
Niet dat ik het er mee eens ben...
Maar dat doen moeders nou eenmaal ;)

Ze was zo blij met mij dat ik zelfs op haar Facebook pagina een vermelding kreeg.
Nou, nou... Dan heb je het goed gedaan als moeder zijnde.

Wat zal ik eens zeggen.
Ik vind deze struik echt heel lelijk maar Zaagmans sleept hem heel zijn leven al met zich mee.
Zo ook ons huis in.
Ding moet alleen in een andere pot want hij is dood aan het gaan.
Vorige week een drie uur durende discussie over het feit dat ik vond dat de pot te groot was en Zaagmans hem eerder te klein vond.
Zaagmans moest mij gelijk geven hij was te groot.
Hij wilde hem ruilen...

Ik had daar eigenlijk niet zo'n zin in.

Maar als bedankje, omdat ik mij netjes gedroeg in de IKEA, wilde Zaagmans wel met mij naar de kringloopwinkel.

Ik vond de kringloopwinkel vandaag ook niet zoveel aan.

Beide niet...

Zaagmans dacht nog even leuk te doen.

Maar zoals u al kon raden, ook hier vond ik niet veel aan.

Meneer T moest maar eens in bad.

Oh nee!
Jij en je PMS!

Lekker wassen.

 Beetje shampoo.

 Lekker masseren.

 En uitspoelen maar.

Wat sta je daar nou raar?
Zo erg was het toch niet?

Oh...zo te zien toch wel.

Nou lekker afdrogen dan.

En terwijl ik dat had gedaan maakte Zaagmans sushi voor mij.
Men!
Wat een voelsprieten heeft die vriend van mij.

 Want je kan mij niet gelukkiger krijgen ;)

 Ah een schone blije Meneer T.
Mijn PMS begint al wat te zakken.
Happyfood!

Ook Zaagmans begint met de minuut meer opgelucht te kijken.

Meneer T heeft mij de douchebeurt al vergeven.

Kopje thee dan maar en straks lekker slapen.

En dan zal ik morgen weer normaal doen.
Beloofd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten