woensdag 29 januari 2014

29 januari 2014

Niet echt het beste ontbijt om de dag mee te beginnen.



Dochter moest vandaag nog thuis blijven dus bleef nog een uurtje langer liggen.

Wakker worden!!

Ohhhh het is echt jammer dat u niet kan zien hoe mooi roze dit jurkje is en hoe geweldig het mij dus staat in deze donkere winter ;)

Roze!
Niet oranje.

Zo komt er dus niks uit mijn handen.

Aan de slag!

Heb je nu dan eindelijk tijd om met mij te spelen?

Nope....

En alwéér sappen.

Biet, wortel tomaat lente-ui en courgette.

Lunch, glutenvrij broodje met filet en ei.

Hé wat gezellig!
Jij ook hier aan het lunchen?

Zij ook al ;)

Uhhh wat ben ik aan het eten?
Even op google lezen.


En wie ruimt het allemaal weer op?
Juist, Zaagmans!

Ahhh zo lief.
Kleine, inmiddels grote nicht nam lekkere bokkepootjes mee van marsepein.

Oh oh, supermarktlicht...

Deze gaan het worden.

Uhhhh of toch die andere?
We blijven tenslotte vrouwen.

Ah gezellig, vriend T kwam ook nog langs.
En zoals echte pubers dan doen, alleen je rug op de foto.
Heel hip.

Oh toch nog twee gezichten.
En ook nog zonder telefoon.
Gezellig ;)

Nicht mixt als de beste.

Samen doen we het ook heel leuk.

Geven we Zaagmans ook een kleine rol, goed voor zijn ikbeneenmanenikredelkevrouw gevoel.

Nou nou....
Zeker iets te heet gebakken dat ze zo klein zijn?

Ahhhhhhh wat zijn ze mooi!

Nog een paar versieren.

Nicht kan dat als de beste.

Tadáááááá

Nooit zuinig met je versiering zijn.

Kan ook alleen mijn dochter zijn.

Proost!

Oeps....

Hmmm ik tover deze week volgens mij niet heel veel goeds op tafel.
Maar het was best lekker.
Pittige kip met kool en cranberry.

Meneer T, ruim even de afwasmachine in.
Krijg je daarna brokjes.

Oh ok.

Goed zo?
Ja Meneer T, heel keurig.

Beetje rondhangen achter mijn pc.

Ok, de speakertic van Zaagmans gaat maar door.
Vandaag wel een witte.

Ik ga Dochter onder haar dekentje verstoppen.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten