dinsdag 28 januari 2014

28 januari 2014

Verse koffie!




Klein ontbijt.

Nog even de spiegelcheck voor ik de deur uit loop.

Zonnig op de fiets.
En droog.

Kijk de zon z'n best eens doen

Altijd weer blij als ik weer thuis ben.

Vandaag twee jaar verkering!
Twee jaar geleden precies vroeg Zaagmans mij verkering met chocomelk en chips op bed ;)

En toen belde school weer.
Dochter had iets te veel prikkels op vandaag.
Of ze de aankomende dagen thuis even wat minder prikkels wil drinken ;)



Telefoonjunk maakt zich niet zo druk...

En hier was ik de rest van de middag te vinden.
In mijn papiershop.
Daarna voerde ik nog een thuisgesprek voor Dochter die ik natuurlijk niet op de foto kon zetten.


Kom we gooien er nog wat groens in.

Zaagmans is blij met zijn happysocks.
Voor ik de foto maakte deed hij er nog een dansje mee...die houd ik vandaag voor mijzelf ;)

Ahhhhhhhh kaas in een pannetje!
Wat een gezelligheid op de dinsdagavond.

Weer iets ontprikkelt ;)

Yes gelukt....
Gezellig ;)

Dan maar met Meneer T op de foto.

Ah gelukkig!
Wat zijn we leuk samen <3

Samen kleuren.




Ik neem nog een fijn kopje anijsmelk en ga dan eens kijken of ik eindelijk aan lezen toe kom.

Truste!

2 opmerkingen: