zaterdag 25 januari 2014

25 januari 2014

Oef, mijn bed lag zo lekker vanmorgen.



Ontbijt/Lunch

Outfit.

:)

Groente halen.



Bloemen halen op de markt.
Gezellig al die bloembollen.

Kijken of ik nog wat heb gemist op mijn telefoon.

Bloemetjes in bakjes ;)

Klaar om te vertrekken?

Op naar broer en schoonzus.
Schoonzus gaat voor een paar maanden naar Australië.


Heeft hier iemand onwijs zijn best gedaan op de hapjes.
En helemaal paleo!

Ook een manier om je katten uit de plantenbak te houden ;)

Even bijpraten.

De gene die deze foto nam had denk ik een slokje te veel op.

Geen idee waar het nou over ging. Ik was er in ieder geval erg van overtuigd ;)
En Zaagmans bekijkt zijn flesje nog eens goed.

Speciaal met een UFO gebracht.

Gezelligheid in de keuken.

 <3

Dochter bedacht dat je een mooie ster kon maken van je voeten.
Gelukt ;)

En weer thuis!
Nog een klein glaasje dan.

Nog mail?

Slaap wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten